Vše o nákupu

Doprava a platba
  • PPL (platba předem) - 90 Kč
  • PPL (dobírka) - 130 Kč
  • Česká pošta, Doporučený balíček (platba předem) - 80 Kč
  • Česká pošta, Doporučený balíček (dobírka) - 110 Kč
  • Česká pošta, Balík Do ruky (platba předem) - 130 Kč
  • Česká pošta, Balík Do ruky (dobírka) - 160 Kč
  • U objednávky nad 3000 Kč - Zdarma
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení, že objednávka proběhla v pořádku. Až ověříme, že všechny kusy jsou opravdu na skladě, budeme Vás informovat a případně zašleme číslo účtu pro platbu.

U doporučeného balíčku České pošty není termín doručení garantován, obvyklá doba je 2 dny od převzetí. U zbývajících možností je obvyklá doba dodání následující pracovní den od převzetí zásilky.

Při převzetí zásilky doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalu a v případě jakýchkoliv závad to oznámit přepravci nebo nám.
Pokud se balíček opozdí, napište nám prosím na info@kukuruku.cz, zjistíme, kde to vázne a budeme Vás informovat.
 
Výběr a nákup zboží
Při výběru zboží Vám pomohou filtry ve výpisu kategorie. Případně rádi poradíme po telefonu či emailu, viz KONTAKT. Vybrané zboží můžete po zadání potřebných údajů objednat i bez registrace. S ní je to ale mnohem pohodlnější.

Jak funguje Podrobné hledání při výběru zboží v kategorii?
Každé zboží má sadu atributů, které Vám pomohou při výběru. Po výběru kategorie zboží, ze které si chcete vybrat, naleznete vlevo nahoře seznam dostupných upřesňujících možností. Např. jde-li o přízi, můžete filtrovat podle barvy, složení (vlna, merino, alpaka ...), sezóny (pro jaké roční období je příze vhodná), doporučené síly jehlice/háčku.
Jak funguje "Filtr: barva" při výběru zboží v kategorii?
Když zvolíte kategorii zboží, ze které si chcete vybrat, klikněte prosím v levém sloupci na barvu, které Vás zajímá. Zobrazí se seznam zboží dané kategorie, které má tuto barvu jako součást svého názvu.
Co když je zboží na objednávku?
Pokud má zboží v názvu, v popisu nebo na tlačítku pro přidání do košíku uvedeno, že je na vyžádání nebo s dostupností 1 týden, počítejte prosím s tím, že zboží musíme teprve objednat. Po zpracování objednávky Vám napíšeme, kdy bude zboží k dispozici.
Jsou má osobní data v bezpečí?
Jasně :-) Cokoliv zadáte, budeme využívat jen pro účely komunikace s Vámi. Údaje nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí straně.
 
Stav objednávky
Na stránce Účet - Historie objednávek se můžete po přihlášení podívat, v jakém stavu zpracování se Vaše objednávka právě nachází.
Při změně stavu objednávky Vás navíc informujeme emailem.


 
Reklamace
Stane-li se, že u objednaného zboží něco nehraje, popište prosím vadu zboží na stránce Zákaznický servis - Reklamace. Nebo nám prostě napište na info@kukuruku.cz, domluvíme se, jak to řešit dále.
 
Zasílání novinek
V poli Odběr novinek na titulní straně zadejte svůj platný email a (volitelně) své jméno nebo přezdívku.
Po kliknutí na Přihlásit Vám přijde potvrzující email. Odhlásíte se stejným způsobem, jen kliknete na tlačítko Odhlásit.
Možnost přihlášení funguje pro kohokoliv, nejen pro registrované zákazníky.


 
Kontakt
Rádi Vám s čímkoliv poradíme. Pište na info@kukuruku.cz, volejte na 720 68 58 48, nebo případně použijte tento formulář.
 
OpenCart, KUKURUKU © 2017